Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа внос от ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа внос от ...

    Много ми е любопитно

    Ако можете - споделете в какво състояние сте я взели от предния собственик

    Питам аз, щото мойта е от Италия внос и хиляда работи са и за смяна, тоя преди мен е бил голям парлапанин

    а аз съм я карал само 6000 км до сега.

    Уж алфите били много здрави ... та и тва ми е интересно дали е вярно ... като гледам бая сменени неща има от много хора, та за това питам ...
    154
    Италия
    75.97%
    117
    Австрия
    3.25%
    5
    Германия
    11.69%
    18
    Друго (вкл. България)
    9.09%
    14
    Алфа Ромео 146 '96 1.6i 8v Boxer, Mercedes Benz C 200 '01


  • #2
    същата работа.

    Мойта, когато ми я подариха беше карана 2000 км. с крива рейка.
    Предишният собственик не беше барал нищо, изключая смяна на клапаните на 150000 километра.

    И аз като се хванах значи... това ми скърцало, онова ми чукало....
    и започнаха да излизат разни работи. Защото за 14 години и оригиналните тампони са за смяна.

    Но сериозни ремонти нямам. А, само на 250000 км и аз смяна на клапани, ремонтни бутала, сегменти. И мисля да изкара поне още 150000 без да пипам двигателя.

    Ти като си поддържаш колата тя ще ти се отблагодарява.
    Alfa 33 IE 1.7 8v 1993

    Comment


    • #3
      вноса от Италия има една хубава страна, а именно че нее карана колата по много "подсолени" пътища, както е в германия и австрия


      а внесените оттам започват да ръждясвт отдолу задължително почти
      '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
      '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
      '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

      Comment


      • #4
        Аус Дойчланд, даже не знам дали има дизелова като мойта която да е от Италия....
        sigpic
        === 75 1.8 T '86 ===
        === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

        If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от valjo
          вноса от Италия има една хубава страна, а именно че нее карана колата по много "подсолени" пътища, както е в германия и австрия

          а внесените оттам започват да ръждясвт отдолу задължително почти
          то добре ръждясват ама поне се сещат да сменят разни работи ...
          германците са по-педантични хора (в това отношение поне, като хора са много зле, но това е от лични наблюдения на няколко индивида )
          Алфа Ромео 146 '96 1.6i 8v Boxer, Mercedes Benz C 200 '01

          Comment


          • #6
            Ако се примирите с ръждата определено немците поддържат много по-добре от италянците, а и пазят повече

            Мойта ръждивка е германка

            Аааа и немците задължително са с два еърбега и АБС
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #7
              Бе мойта е италианка, ма съм случил на педант предишен собственик /нетипично за италианците / човекът редовно си е сменял маслото /на 13-15 К км./ и то само в един и същ сервиз /Autosas или нещо подобно беше/ сервизната книжка е налична, предни накладки са сменяни 3 пъти, задни веднъж, бе такива работи, предполагам че е нормално за мъж на 46 години /хе-хе мойта не е карана от баба на пенсионна възраст ->сигурно е единствената /
              Единственото странно нещо при тази кола е че едната свещ/от големите/ е различна от останалите и не става на ключа, обаче в книжката няма нищо по въпроса.
              Mitsubishi Outlander
              Mitsubishi Space Star
              Daihatsu Terios

              Comment


              • #8
                Мойта е от Италия и като я взех беше на 165 000км в перфектно техническо и външно състояние със сервизна книжка че даже и спортен филтър
                30 000+км и 9 месеца по-късно все още е в перфектно техническо състояние. Не ми се е налагало да сменям нищо друго освен консумативи - масло, фиртри, накладки, дискове... Външно за съжаление не е като преди - очукана оттук оттам, с разбита ключалка отдясно и паднал обтекател на дясното огледало но иначе е добре.

                П.П. И все така агресивна разбирасе
                Honda CBR 954RR, Range Rover Vogue V8

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Bobo
                  Ако се примирите с ръждата определено немците поддържат много по-добре от италянците, а и пазят повече

                  Мойта ръждивка е германка

                  Аааа и немците задължително са с два еърбега и АБС

                  Мойта кво да ви кажа за нея..... ами изглежда пазена. Много пазена според мен, а е италианка (евала на Пламен... Криси да не ме бие ). Пък е с два еърбег-а и с АБС, че и ЕБД има
                  Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

                  Comment


                  • #10
                    И мойта е италянтка, знаете в какво състояние беше и в какво е сега

                    Comment


                    • #11
                      Не помня кой ми го каза ма беше нещо от сорта.....италианска кола от Италия се взима.....не че мноо ме е интересувало . Иначе за мойта човека каза че е карана от жена (за добро или лошо) и честно казано като я купувах не свалих и един лев щото нямаше за кво да се хвана и вътре и отвън и досега само консумативи съм сменял за година и три месеца.

                      П.с. А правих и един нестандартен ремонт ....смяна на изгнили кабели от компа към двигателя и датчиците и нешо такова.
                      98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

                      Comment


                      • #12
                        Moята също е от Италия - добър собственик-сменял маслото на 7-8 хил км-член на Клуб Алфа Ромео 145/146 (видях му стикерите в жабката)-сложил си Суперспринт, сменил си свещите с ново NGK на 110 000 км, слагал ниски пружини и т.н.т Определено поддържана кола - имам доста фактурки от един и същ сервиз (оторизиран за Алфа, Ферари), а сложил си и чипче на "росомото" - абе бил сие фен на марката, а между другото не е бил и много млад.
                        2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                        CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                        Comment


                        • #13
                          ???? ?????? ???? ????? ? ?? ???????.????? ????? ???????? ?? ? ?????? ? ??? ? ?????????? ???? ??.?? ?? ???? ?? ??????????? ??? ????? ???? ?? ????????? ?????? ??? ?? ?????? ?????? ???? ?? ???.
                          ________
                          SHELBY MUSTANG
                          Last edited by santo_traficante; d.m.y г., 14:33.
                          Volvo S80 D5 awd 2010г.

                          Comment


                          • #14
                            Явно сте случили на собственици а аз съм нямал този късмет май. Мерси за отговорите. Мисля като изплатя тази , да ходя до Австрия, да си търся 156-ца от там.
                            Алфа Ромео 146 '96 1.6i 8v Boxer, Mercedes Benz C 200 '01

                            Comment


                            • #15
                              Швейцарските автомобили са най-запазени и поддържани!
                              Kawasaki Z1000 2013
                              Moto Guci Breva

                              Comment

                              Working...
                              X